تمام مطالب

پیام رهبر انقلاب در پی جسارت به ساحت قرآن مجید در سوئد

رهبر- حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید در سوئد را حادثه‌ای تلخ و توطئه‌آمیز و خطر آفرین خواندند و تاکید کردند: اشد مجازات برای عامل این جنایت مورد اتفاق همه علمای اسلام است، دولت سوئد باید عامل جنایت را به دستگاه‌های قضایی کشورهای اسلامی تحویل دهد.

انّا توجّهنا و استشفعنا و توسّلنا بک الی الله و قدّمناک بین یدی حاجاتنا ...

میلاد امام کاظم ع اللهم صل علی محمد و اهل بیته و صل علی موسی بن جعفر وصی الابرار و امام الخیار و عیبة الانوار و وارث السکینة و الوقار و الحکم و الاثار الذیکان یحیی اللیل بالسحر بمواصلة الاستغفار حلیف السجدة الطویلة و الدموع الغزیرة و المناجاة الکثیرة و الضراعات المتصلة ...

بیانیه مشترک جامعه‌الزهرا و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در محکومیت اهانت به قرآن کریم

قرآن جامعه‌الزهرا علیهاالسلام و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در بیانیه مشترکی اهانت به قرآن کریم را محکوم و آن را نشانه ترس مدعیان آزادی از گسترس اسلام و رواج اسلام خواهی در جهان دانستند.

اللّٰهُمَّ إِنَّا نَتَوَجَّهُ إِلَیْکَ فِى هٰذِهِ الْعَشِیَّةِ ... بِمُحَمَّدٍ نَبِیِّکَ وَرَسُولِکَ ... وَاجْعَلْنا مِنْ أَهْلِ الْخَیْرِ.

عرفه عرفه روزی است که حق تعالی بندگانش را به عبادت و طاعت فراخوانده و سفره های جود و احسان خود را برای آن ها گسترده و شیطان در این روز تحقیر و رانده شده و خشمناک است .

کسی که بود شکافنده تمام علوم .... هزار حیف که از زهر کینه شد مسموم

امام باقر ع الَسَّـلامُ عَلَیْکَ اَیُّهَا الْباقِرُ بِعِلْمِ اللّهِ الَسَّـلامُ عَلَیْکَ اَیُّهَا الْفاحِصُ عَنْ دِینِ اللّهِ الَسَّـلامُ عَلَیْکَ اَیُّهَا الْمُبَیِّنُ لِحُکمِ اللّهِ الَسَّـلامُ عَلَیْکَ اَیُّهَا القائِمُ بِقِسْطِ اللّهِ الَسَّـلامُ عَلَیْکَ اَیُّهَا النّاصِحُ لِعِبادِ اللّهِ ...