تمام مطالب

رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی تلویزیونی به‌مناسبت سالروز قیام ۱۹ دی ۱۳۵۶ مردم قم:

قیام دینی و ضد آمریکایی ۱۹ دی در واقع اولین ضربه تبر ابراهیمی بر پیکر بت بزرگ به حساب می‌آید، ضرباتی که تا امروز ادامه یافته است.

مقام معظم رهبری دام ظله العالی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ... خطاب به ملت ایران، مردم قم و حوزه علمیه معظّم ...: دیروز ملت ایران در سایه اتحاد، عزم راسخ، دینداری، حضور بهنگام و مجاهدت توانست با رقم زدن این انقلاب عظیم، مسیر تاریخ دنیا و بشر را تغییر دهد و امروز نیز ملت با توانایی‌ها و تجارب و امکانات بیشتر می‌تواند بر همه موانع در زمینه مسائل اقتصادی مثل تولید و ارزش پول ملی و در زمینه مسائل فرهنگی، سیاسی و نظامی فائق آید.

تقویم آموزشی مراکز تخصصی جامعةالزهرا سلام الله علیها ( سطح 3 ) - نیمسال دوم سال تحصیلی 1400 - 1399

تقویم آموزشی مراکز تخصصی جامعةالزهرا سلام الله علیها - سطح 3- نیمسال دوم 1400 - 1399

تقویم آموزشی نیمسال دوم تحصیلی 1399 تقویم آموزشی نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ ویژه طلاب ایرانی و غیرایرانی مدارس علمیه، تمهیدیه بین‌الملل و مراکز تخصصی سطح سه و چهار جامعه‌الزهرا علیهاالسلام اعلام شد.

پیام تسلیت مدیر جامعه الزهرا در پی درگذشت علامه مصباح یزدی؛

پایمردی در راه حق و مقاومت در برابر التقاط و انحراف از ویژگی های آیت الله مصباح یزدی بود

mmm مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام در پیام تسلیتی به مناسبت ارتحال علامه مصباح یزدی، پایمردی در راه حق و مقاومت در برابر التقاط و انحراف را از ویژگی های آن فقیه فقید دانست.

مرد میدان

قهرمان امت اسلامی

سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس رهبر انقلاب اسلامی : شهید سلیمانی نرم افزار مقاومت و الگوی مبارزه را در میان ملت‌های اسلامی رایج کرد.

السلام علیک یا فاطمةالزهرا سلام الله علیها

استاد جامعه الزهرا(س): خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) الگویی برای بصیرت افزایی در جامعه امروز است

شهادت حضرت زهرا استاد حیدری مجد گفت: خطبه فدکیه حضرت زهرا(س) با بعد دشمن شناسی و حمایت از ولایت و مقام امامت برای تغییر مبانی فکری و عقیدتی و بصیرت افزایی مورد مطالعه قرار گیرد.

اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد آموزش از راه دور طلاب حضوری جامعه الزهرا (س)؛

تسهیلات آموزشی نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

آموزش مجازی در ایام کرونا ستاد آموزش از راه دور طلاب حضوری جامعه الزهرا علیهاالسلام در سیزدهمین اطلاعیه خود از ارائه تسهیلات آموزشی نیمسال اول تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ خبر داد.