مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا (س) عنوان کرد

آغاز ثبت نام ۱۷ دوره قرآنی و حدیثی ویژه نیمه دوم سال تحصیلی

عکس دوره های مجازی قرآن و حدیث

خانم حسینی از آغاز ثبت نام ۱۷ دوره عمومی و تخصصی قرآنی و حدیثی ویژه نیمه دوم سال تحصیلی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم سیده زهرا حسینی در گفتگو با واحد خبر، اعلام کرد: اداره قرآن و حدیث با هدف بهره‌مندی از فضای مناسب آموزش‌های فوق‌برنامه در جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در جهت انس بیشتر طلاب با معارف ناب قرآن و حدیث و معرفت‌افزایی نسبت به این دو گنجینه گرانبها، دوره‌های متنوعی را برنامه‌ریزی و در اختیار طلاب علاقه‌مند قرار داده است.

مدیر کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام با اشاره به برگزاری دوره های عمومی و تخصصی قرآنی و حدیثی، گفت: دوره‌های «عمومی» آموزش قرآن و حدیث شامل دوره‌های کارگاهی، روان‌خوانی، تجوید، ترتیل خوانی، حدیث‌خوانی اصول کافی و دوره‌های مختلف حفظ قرآن کریم هستند.

حسینی افزود: دوره‌های «تخصصی» قرآن و حدیث با عناوین مهارت‌های بیان تفسیر قرآن کریم، تربیت مربی حفظ قرآن کریم، تربیت مربی روخوانی و روانخوانی ویژه طلاب بین‌الملل و طلاب ایرانی ساکن قم، تربیت مربی ‌نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه ارائه می‌شوند.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط به وجود آمده از بیماری کرونا، شرایط بهر‌ه‌مندی عموم طلاب حضوری و غیرحضوری جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها از دوره‌های مجازی قرآنی و حدیثی به صورت برخط فراهم شده و تمامی دوره‌ها به صورت مجازی و آنلاین برگزار خواهند شد.

مدیرکل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: هر یک از دوره‌های فراخوان شده در جدول برنامه‌ها در صورت به حدنصاب رسیدن تعداد افراد ثبت نامی تشکیل می‌شوند که نتایج پس از انجام ثبت‌نام‌ها به اطلاع متقاضیان خواهد رسید.

حسینی مهلت ثبت نام در این دوره ها را تا ۳۰ دی اعلام کرد و بیان داشت: ثبت نام در این دوره‌ها تنها از طریق مراجعه به صفحه ثبت نام در سایت جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها به نشانی http://qh.jz.ac.ir امکان‌پذیر است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر هر روز از ساعت ۸ تا ۱۲ با شماره تلفن‌های ۳۲۱۱۲۴۳۶-  ۳۲۱۱۲۰۸۸ تماس بگیرید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر