تمدید مهلت ارسال آثار به چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان تا ۳۱ شهریور

بنر تمدید کتاب سال

مهلت ارسال آثار به چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی، مهلت ارسال آثار به چهارمین همایش ملی کتاب سال بانوان که از سوی معاونت پژوهش جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری نهادهای علمی حوزوی و دانشگاهی برگزار می‌شود، تا ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ تمدید شد.

در این همایش، آثار منتشر شده بانوان اعم از تألیف، ترجمه و تصحیح در عرصه علوم انسانی- اسلامی، مقالات علمی پژوهشی منتشر شده بانوان در عرصه علوم انسانی –اسلامی و رساله‌های (دفاع شده) سطح ۴ و دکتری بانوان در عرصه انسانی- اسلامی پذیرفته می‌شوند.

موضوعات در نظر گرفته شده این همایش شامل تفسیر و علوم قرآن، علوم حدیث، منطق، فلسفه و کلام، اخلاق و عرفان، تاریخ، سیره و تراجم، فقه و حقوق، اصول فقه و روش‌شناسی سایر علوم، ادبیات و هنر، علوم تربیتی و روانشناسی، جامعه‌شناسی و علوم اجتماعی، کلیات و مراجع، ادیان و مذاهب، اقتصاد اسلامی، مهدویت، مدیریت و آینده‌پژوهی هستند.

محور ویژه این همایش، آثار منتشر شده (بانوان و آقایان) با موضوع زن و خانواده اعلام شده که این آثار باید در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تألیف و یا منتشر شده باشند.

پژوهشگران جهت ارسال آثار خود می‌توانند از طریق سایت همایش به نشانی http://www.ketabebanovan.ir و یا مراجعه حضوری اقدام و فرم تثبت نام را تکمیل کنند. پس از تکمیل فرم ثبت نام باید یک نسخه از اثر به دبیرخانه همایش ارسال شود. ارائه نسخه زبان اصلی اثر یا فایل PDF، برای کتاب‌های ترجمه شده ضروری است.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه، مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، جامعه المصطفی العالمیه، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، مؤسسه علمی فرهنگی دارالحدیث، مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، دانشگاه قم، دانشگاه فرهنگیان، پژوهشکده زن و خانواده، جهاد دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تفرش، دانشگاه اصفهان، دانشگاه کردستان و دانشکده هدی در برگزاری این همایش همکاری دارند.

پژوهشگران جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با دبیرخانه همایش با شماره تلفن های ۳۲۱۱۲۱۸۶_۰۲۵ یا ۳۲۱۱۲۱۸۹_۰۲۵ تماس بگیرند. همچنین پست الکترونیکی info@ketabebanovan.ir از راه‌های ارتباطی با دبیرخانه این همایش است.

فراخوان a4 چهارمین همایش ملی کتاب سال

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر