از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه‌الزهرا(س)؛

مسابقه بصیرتی «سرباز اسلام» ویژه بانوان برگزار می‌شود

مسابقه سرباز اسلام

مسابقه بصیرتی «سرباز اسلام» برگرفته از کتاب «رفیق خوشبخت ما» ویژه بانوان سراسر کشور برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، خانم سیده ربابه داودالموسوی در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد:

به مناسبت نخستین سالگرد شهادت آسمانی سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی، مسابقه بصیرتی «سرباز اسلام» ویژه بانوان سراسر کشور برگزار می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام اظهار داشت:

با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری دام‌ظله‌العالی مبنی بر لزوم شناخت شهدای انقلاب و تکریم، پاس داشتن یاد و خاطره شهدا و ادامه راه شهیدان، منبع مطالعه این مسابقه از کتاب «رفیق خوشبخت ما» شامل خصوصیاتی از زندگی سردار و همچنین خاطراتی از خصوصیات اخلاقی و رشادت‌های ایشان معرفی می‌شود.

داود الموسوی افزود:

رهبر معظم انقلاب مدظله العالی درباره ویژگی شاخص شهید سلیمانی فرمودند: «ویژگی سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی این بود که سرباز «اسلام» بود نه صرفاً سرباز «وطن»»؛ سردار شهید سلیمانی نمادی از رشادت، اخلاص و از خودگذشتگی بود که باید الگوی هر مرد و زن قرار گیرد.

وی با بیان اینکه زمان مطالعه این مسابقه از ۱۳ دی تا ۹ بهمن است، گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند فایل الکترونیکی کتاب را دریافت کنند.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد:

شرکت  کنندگان پس از مطالعه کتاب در تاریخ ۱۰ تا ۱۲  بهمن با مراجعه به کانال معاونت فرهنگی تبلیغی در پیام‌رسان ایتا به آدرس  https://eitaa.com/jz_mft و در پیام‌رسان سروش به نشانی https://sapp.ir/jz_m.f.t پاسخ‌های چهار گزینه ای مسابقه را پاسخ دهند و پاسخ صحیح را از طریق پیامک به سامانه ۳۰۰۰۷۲۲۷۰۰۲۶۲۷ ارسال کنند.

داود الموسوی در پایان با اشاره به اهدای جوایز نقدی به برگزیدگان مسابقه، گفت: اسامی برگزیدگان مسابقه همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در کانال معاونت فرهنگی تبلیغی اعلام می‌شود.

شیوه ارسال پیامک: درج گزینه‌های صحیح، نام، نام خانوادگی، سن، تحصیلات و کدملی، مانند نمونه؛ ( ۱-۲-۲-۴-۲-۳ .....  - فاطمه عظیما – ۲۷ – کارشناسی ارشد – ۰۰۸۵۴۰۹۹۵۱).

دانلود pdf کتاب :

رفیق خوشبخت ما

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر