مسابقه حدیث خوانی «باب الهدی» در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

مسابقه حدیث خوانی «باب الهدی» در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود

مسابقه حدیث خوانی باب الهدی

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام از برگزاری مسابقه حدیث خوانی «باب الهدی» در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم سیده زهرا حسینی روز یکشنبه در گفتگو با واحد خبر، عنوان کرد: اداره قرآن و حدیث با هدف آشنایی هرچه بیشتر طلاب با روایات فضیلت و جایگاه قرآن در منابع معتبر حدیثی، مسابقه حدیث خوانی«باب الهدی» را با تکیه بر کتاب شریف اصول کافی جلد چهارم کتاب فضل القرآن برگزار می‌کند.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام یادآور شد: از مباحث مهم و ضروري در فرهنگ شيعه، آشنایی با دیدگاه و معارف اهل بيت علیهم‌السلام در معرفي قرآن و تفسير و ذکر مصاديق آن و تأثيرش بر فرهنگ سازي مرتبط با قرآن در جامعه است.

حسینی افزود: يکي از کتاب‌هاي مهم حديثي شيعه که به دیدگاه  اهل بيت علیهم السلام درباره قرآن کریم پرداخته، کتاب اصول کافي اثر شیخ کلینی رحمةالله‌علیه است.

وی بیان داشت: پرسشنامه این طرح به صورت تستی و تشریحی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد تا با مطالعه دقیق کتاب فضل القرآن از کتاب شریف اصول کافي ، پاسخ های صحیح در هر مورد را  ارائه کنند.

سرپرست اداره کل امور تربیتی جامعه الزهرا علیهاالسلام تصریح کرد: شرکت‌کنندگان تا  ۱۰ خرداد فرصت دارند پاسخنامه‌های خود را به آدرس پست الکترونیکی مندرج در آیین نامه مسابقات ارسال کنند؛ همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۱۱۲۴۳۶ تماس بگیرند.

جهت دریافت سؤالات مسابقه این پیوند را فعال کنید.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر