تجلیل از دو طلبه استعداد برتر جامعه الزهرا (س)

تجلیل از دو طلبه استعداد برتر جامعه الزهرا (س)

تکریم طلاب جامعه الزهرا

تجلیل از دو طلبه استعداد برتر جامعه الزهرا (س)

 

دو طلبه استعداد برتر جامعه الزهرا (س) با حضور نمایندگانی از مرکز خدمات حوزه‌های علمیه تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، مراسم تکریم و تجلیل از دو طلبه استعداد برتر جامعه الزهرا علیهاالسلام با حضورنمایندگانی از مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد.

در این مراسم، خانم صدیقه سید تاج الدینی، طلبه سطح چهار جامعه الزهرا علیهاالسلام، مدرس حوزه و دانشگاه، پژوهشگر و استاد راهنما و همچنین خانم خدیجه حسین زاده، دانش آموخته سطح چهار جامعه الزهرا علیهاالسلام، مدرس، پژوهشگر و عضو هیئت تحریریه مجله نهج البیان مورد تجلیل قرار گرفتند.

در این مراسم، ضمن سپاس و قدردانی از همکاری خانواده این عزیزان، هدایایی به ایشان و همسرانشان تقدیم شد.

طرح تجلیل و تکریم استعدادهای برتر حوزه های علمیه شامل حال طلابی است که دارای رزومه علمی پرباری هستند و اطلاعات علمی خود را در سامانه سخا ثبت کرده اند.

اداره امور نخبگان جامعه الزهرا علیها السلام از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد و با هدف شناسایی و ارتقای علمی، تهذیبی و مهارتی طلاب، در حال خدمت‌رسانی به ۱۱۰ طلبه استعداد برتر است.

این اداره هر سال با برگزاری مصاحبه علمی در سه عرصه آموزش، پژوهش و تبلیغ از میان واجدان شرایط، طلاب استعداد برتر را شناسایی و زمینه رشد و شکوفائی آنان و حمایت و پشتیبانی از ایده‌ها و طرح‌ها و فعالیت‌های آنان را فراهم می‌کند.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر