تعطیلی دروس جامعه‌الزهرا(س) جهت حضور در راهپیمایی لبیک به ندای رهبری

تعطیلی دروس جامعه‌الزهرا(س) جهت حضور در راهپیمایی لبیک به ندای رهبری

راهپیمایی

تعطیلی دروس جامعه‌الزهرا(س) جهت حضور در راهپیمایی لبیک به ندای رهبری

راهپیمایی

با توجه به برگزاری راهپیمایی مردمی لبیک به ندای رهبری و حمایت از اقتدار و امنیت کشور در قم، به دستور مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام، کلاس‌های این مؤسسه علمی حوزوی روز پنجشنبه ساعت ۱۰ تا ۱۲ تعطیل اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، راهپیمایی مردمی لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و در حمایت از اقتدار و امنیت کشور در قم برگزار می‌شود.

مردم ولایتمدار شهر مقدس قم در حمایت و لبیک به رهبری و علیه شرارت های آشوبگران روز پنجشنبه ۳۰ آبان ساعت ۱۰ صبح از مصلای قدس به سمت حرم مطهر حضرت معصومه علیهاالسلام به صورت خودجوش راهپیمایی می‌کنند.

بر همین اساس، به دستور مدیر جامعه الزهرا علیهاالسلام، کلاس‌های طلاب در ساعت ۱۰ تا ۱۲ روز پنجشنبه ۳۰ آبان تعطیل است و بانوان طلبه با حضور پرشور خود در راهپیمایی با رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله‌العالی پیمانی دوباره می‌بندند و جنایات آشوبگران و مزدوران استکبار را محکوم می‌کنند.  

در اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم آمده است: در پاسخ به درخواست‌ها و تماس‌های مکرّر برگرفته از دیانت، بصیرت و دشمن شناسیِ اقشار مردم شریف و ولایتمدار قم اعم از هیأت مذهبی، اصناف، روحانیّت معظم و تشکّل‌های مردم نهاد، به آگاهی می‌رساند راهپیمایی خودجوش مردمی لبیک به مقتدای عظیم الشأن امّت اسلامی و حمایت از اقتدار و امنیت کشور در برابر شرارت‌های آشوبگران و دسیسه آمریکایی صهیونیستی و مزدوران استکبار برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش: در این اطلاعیه بیان شده است، این راهپیمایی ساعت ۱۰صبح روز پنجشنبه ۳۰ آبان ماه با حضور پرشور و حماسی آحاد مردم فهیم و زمان شناس خاستگاه انقلاب اسلامی، قم همیشه سرافراز از مصلای قدس به سمت حرم مطهر حضرت معصومه علیهاالسلام برگزار خواهد شد.

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) و امام جمعه قم  سخنران مراسم خواهد بود.

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر