فراخوان شرکت در مسابقه کتابخوانی «پیروزی نهایی»

فراخوان شرکت در مسابقه کتابخوانی «پیروزی نهایی»

مسابقه کتابخوانی پیروزی نهایی - Copy

فراخوان شرکت در مسابقه کتابخوانی «پیروزی نهایی»

 

مسابقه کتابخوانی «پیروزی نهایی» برگرفته از کتاب «قیام و انقلاب مهدی» شهید مطهری(ره) ویژه طلاب جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، خانم ربابه سادات داودالموسوی روز شنبه در گفتگو با واحد خبر، با اشاره به برگزاری مسابقه کتابخوانی «پیروزی نهایی» اظهار داشت: این مسابقه در راستای سیر مطالعاتی کتب شهید مطهری از سوی اداره کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار می‌شود.

مدیر کل امور فرهنگی جامعه الزهرا علیهاالسلام افزود: طلاب می‌توانند با مطالعه کتاب «قیام و انقلاب مهدی عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف» نوشته استاد شهید مطهری(ره) در مسابقه کتابخوانی «پیروزی نهایی» شرکت کنند.

داودالموسوی یادآور شد: علاقه مندان جهت تهیه کتاب «قیام و انقلاب مهدی عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف» به ستاد اندیشه مطهر واقع در طبقه همکف ساختمان شهید بهشتی(ره) مراجعه کنند و یا نسخه الکترونیکی این کتاب را دریافت و مطالعه نمایند.

وی، مهلت ثبت نام در این مسابقه را تا ۲۵ آبان اعلام کرد و گفت: مسابقه «پیروزی نهایی» روز پنجشنبه ۳۰ آبان ساعت ۱۱ تا ۱۲ در ستاد اندیشه مطهر برگزار می‌شود، همچنین از ساعت ۱۱ تا ۱۳همان روز، امکان شرکت به صورت آنلاین در این مسابقه وجود دارد.

دانلود کتاب «قیام و انقلاب مهدی عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف» (نسخه PDF)

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر