مجری و مستندساز پرس تی وی: وظیفه زنان در مبارزه با استکبار حفظ خانواده و تربیت فرزندان انقلابی است

مجری و مستندساز پرس تی وی: وظیفه زنان در مبارزه با استکبار حفظ خانواده و تربیت فرزندان انقلابی است

مرضیه هاشمی

مجری و مستندساز پرس تی وی:

وظیفه زنان در مبارزه با استکبار حفظ خانواده و تربیت فرزندان انقلابی است

 

هاشمی وظیفه زنان در مبارزه با استکبار را حفظ خانواده و تربیت فرزندان انقلابی دانست و گفت: الان متاسفانه اندیشه‌های لیبرال در میان مسلمانان زیاد شده است و حتی بسیاری از زنان مومن و محجبه اندیشه‌های آنان را به راحتی می‌پذیرند.

 

به گزارش روابط عمومی و بین‌الملل، سرکار خانم مرضیه هاشمی، خبرنگار، مستندساز و مجری شبکه پرس تی وی پیش از ظهر امروز در جلسه بصیرت‌افزایی طلاب جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با اشاره به اینکه برخی گمان می‌کنند آمریکا بهترین کشور از هر لحاظ است و آرزو دارند در آنجا زندگی کنند، گفت: واقعیت کشورهای غربی از آمریکا گرفته تا کشورهای اروپایی در مورد موضوعاتی چون استقلال، آزادی و دموکراسی آن چیزی نیست که بیان می‌کنند و راجع به آن تبلیغات گسترده انجام می‌دهند.

وی افزود: شما اکنون در کشوری به نام ایران در سایه استقلال و آزادی در مجموعه بزرگی به نام جامعه‌الزهرا علیهاالسلام درس می‌خوانید که مدل موفقی بوده و توانسته در تبلیغ اسلام در خارج از مرزها حتی آمریکا موفق عمل کند و این موفقیت، ثمره پیروزی انقلاب اسلامی در ۴۰ سال پیش است.

هاشمی با بیان اینکه شما هزینه استقلال و آزادی خود را با تحریم، جنگ و تحمل سختی‌ها و مشکلات تحمیلی پرداخت می‌کنید، اضافه کرد: در صورتی که تسلیم نظام سلطه شوید باز هم هزینه این تسلیم شدن را باید بپردازید، همانطور که کشورهایی که قواعد غرب را پذیرفته‌اند هر چند در ظاهر نمادهایی از پیشرفت دارند ولی در زندگی عموم مردم تاثیری حاصل نشده است، ضمن اینکه عزت و شرف ملی خود را به تاراج بیگانگان داده‌اند.

وی بیان داشت: اینکه حضرت امام خمینی(ره) آمریکا را شیطان بزرگ خواندند و همان زمان بسیاری از سیاسیون تعجب کردند به دلیل سابقه تاریخی این کشور است که از زمان اعلام استقلال در سال ۱۷۷۶ تاکنون برای به سلطه کشیدن ملت‌ها در حال جنگ و خونریزی و جنایت است.

مجری پرس تی وی اظهار داشت: دولت‌ها و روسای جمهور آمریکا در حقیقت هیچ فرقی با هم ندارند و سیاست‌های یکسانی را دنبال می کنند و تنها فرقشان در ظاهر است، مثلا اوباما بسیار شمرده و خوب صحبت می‌کند و دروغ می‌گوید اما ترامپ گستاخانه و با لحن بی‌ادبانه دروغ می‌گوید.

وی هدف اصلی نظام سلطه به سرکردگی آمریکا را نابودی جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: دلیل این مساله آن است که جمهوری اسلامی یک مدل جدید از حکومت‌داری و نگاه به قدرت را در مقابل نظام لیبرال و کمونیسم مطرح کرد و آنها از این نوآوری احساس خطر کردند.

هاشمی خاطرنشان کرد: پس از جنگ جهانی دوم اینها همه جهان را بین خودشان تقسیم کردند ولی به ناگاه انقلابی در ایران رخ داد که با شعارهایی چون استقلال و آزادی و نفی غرب و شرق همراه بود و این برایشان بسیار سنگین بود، برای همین از همان روزهای ابتدایی انقلاب به دشمنی با آن پرداختند و از آنجا که هیچ خط قرمزی برای رسیدن به اهدافشان ندارند در این ۴۰ سال دست به هر جنایتی زده‌اند، از ترور مردم، مسئولان و دانشمندان گرفته تا جنگ و تحریم و بدعهدی.

وی توکل به خدا و مقاومت را بهترین راه حل عبور از مشکلات دانست و گفت: الان همه کشورهای جبهه مقاومت دچار بحران هستند، در عراق و لبنان شاهد اعتراض‌ها و ناامنی و در سوریه، تحرکات نظامی و تصرف مناطق شمالی این کشور را شاهد هستیم در حالی که بسیاری از کشورهای جهان با مشکلات اقتصادی روبرو هستند و هر روز تجمعاتی در بیشتر کشورها برگزار می شود منتها همه آنها به صورت مسالمت‌آمیز و بدون خشونت و درگیری برگزار می‌شود. این نشان می‌دهد که نظام سلطه با برنامه‌ریزی در حال جهت دهی به این تجمعات و اعتراضات قانونی مردم است تا آن را به خشونت بکشد و بدینوسیله جبهه مقاومت را تضعیف کند.

این خبرنگار بین‌المللی دلیل اصلی حضور آمریکا در منطقه را مساله نفت عنوان کرد و اظهار داشت: بیشترین منابع نفت و گاز جهان در دست مسلمانان است، اگر کشورهای منطقه بخواهند برای این منابع، خودشان تصمیم بگیرند و با اتحاد و مدیریت مناسب آن را دست گیرند اثری از آمریکا و دیگر سلطه‌گران باقی نمی‌ماند و این مساله برای آنها بسیار خطرناک است. از این رو می کوشند تا با ایجاد تفرقه و جنگ داخلی بر منابع نفت و گاز در منطقه مسلط شوند که نمونه‌اش را در سوریه و تصرف منابع نفتی این کشور توسط آمریکا مشاهده می‌کنیم.

وی وظیفه زنان در مبارزه با استکبار را حفظ خانواده و تربیت فرزندان انقلابی دانست و گفت: الان متاسفانه اندیشه‌های لیبرال در میان مسلمانان زیاد شده است حتی بسیاری از زنان مومن و محجبه اندیشه‌های آنان را به راحتی می‌پذیرند در حالی که غرب اصلا حق ندارد راجع به موضوعات مربوط به ما مثل حجاب و نظام خانواده اظهارنظر کنند.

هاشمی با بیان اینکه اینها در تلاویو و جاهای دیگر نشسته‌اند و شبهه‌های فراوانی علیه اسلام و نظام اسلامی تولید و در فضای مجازی منتشر می‌کنند، بیان داشت: باید بصیرت داشته باشیم و هر پیام و شبهه‌ای را بازنشر ندهیم چرا که این کار حرکت در مسیر دشمن است.

وی در پایان حقوق بشر را از واژه‌های کلیشه‌ای دانست که غربی‌ها در سخنرانی‌هایشان روی آن تاکید دارند و برای تحت فشار قرار دادن کشورهای دیگر از آن استفاده می کنند در حالی که خود به آن پایبند نیستند و آن را تبدیل به یک بازیچه کرده‌اند و همه این را می‌دانند و نمونه کوچک آن بازداشت غیرقانونی بنده در آمریکا بود که با رفتارهای نامتعارف و محرومیت من از همه حقوق قانونی ام همراه بود.  

مطالب مرتبط :

اشتراک گذاری:

نظرات

نظری هنوز ارسال نشده است

ارسال نظر